Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine imperius.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. S spletno trgovino imperius.si upravlja podjetje MI IMPERIUS d.o.o., v nadalnjem besedilu "prodajalec". Svetujemo vam, da pred uporabo spletne trgovine preberete spodaj napisane Pogoje poslovanja. Ob registraciji v spletno trgovino obiskovalec postane član in s tem pridobi pravico do nakupa. Obenem pa z registracijo izrazite svoje strinjanje s spodaj navedenimi pogoji. Vsi zasebni podatki so strogo varovani. Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe pogojev kadarkoli in brez vnaprejšnjega obvestila. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato vam priporočamo da si redno ogledujete Pogoje poslovanja. V primeru da se s pogoji ne strinjate, vas prosimo da ne uporabljate spletne trgovine.

Kazalo
Cene
Način plačila
Stroški poštnine
Naročilo blaga
Postopek naročila oz. nakupa
Preklic naročila
Dobava blaga
Vračilo kupnine
Garancija
Varovanje osebnih podatkov
Pravica do odstopa od pogodbe
Komunikacija
E-novice

Cene

Vse cene so navedene v EUR in vključujejo DDV. Podjetje MI IMPERIUS d.o.o. je davčni zavezanec. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določenih veljavnosti. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Akcijske cene veljajo samo za določeno časovno obdobje, ki je označeno in vidno ob znižani ceni.

Način plačila

Podjetje omogoča plačilo po povzetju, po predračunu, s kreditnimi karticami ali preko paypal-a. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj račun). Kupec za vsak nakup prejme račun v v tiskani obliki skupaj s poslanim paketom.

Stroški poštnine

Strošek poštnine znaša 3,2 EUR. Kupec je dolžan poravnati stroške pošiljanja ob prevzemu blaga razen v primerih:
- V času akcijske prodaje, ki izrecno poudarja brezplačno poštnino
- Ko je pri artiklu drugače navedeno (poštnina vključena v ceno)
- Brezplačna dostava (nad 50 EUR)

Naročilo blaga

Naročilo je možno preko večine komunikacijski kanalov (spletna trgovina, email, telefon). V primeru da si kupec premisli in želi odstopiti od naročila nam to čimprej sporočite preko kateregakoli komunikacijskega kanala. Vsi podatki o naročilu so shranjeni pri podjetju MI IMPERIUS d.o.o.

Postopek naročila oz. nakupa

Registracija ni obvezna, naročilo lahko oddate tudi kot gost. Kupec izbere artikel ga doda v košarico nato gre v košarico (preko gumba pregled košarice) ali pa preko klika na košarico zgoraj na desni strani. Nato lahko še enkrat popravi količino ali eventuelno odstrani določen artikel, klikne gumb 'naprej', določi način plačila in vnese podatke za dostavo. Po potrebi lahko kupec doda tudi svoj komentar. Sledi le še zaključek nakupa s klikom na gumb 'potrdi naročilo'. Po oddanem naročilu kupec prejme elektronsko sporočilo z vsemi potrebnimi podatki o dostavi. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

Preklic naročila

Uporabnik lahko prekliče naročilo v roku ene ure po oddaji naročila po elektronski pošti ali telefonu. V elektronskem sporočilu pod zadeva vtipkajte PREKLIC NAROČILA. V vsebini sporočila navedite: številka naročila, ime in priimek kupca.

Dobava blaga

V primeru da je artikel na zalogi blago prejmete v roku 1-3 delovnih dni. Poleg blaga kupec prejme morebitna navodila ter račun, ki velja kot garancijski list. V primerih ko določenega naročenega artikla ni na zalog, bo kupec o tem obveščen v najkrajšem možnem času. Dostavo opravlja Pošta Slovenije.

Vračilo kupnine

Če je kupec od naročila ali pogodbe odstopil skladno s pogoji za odstop, mu je prodajalec dolžan vrniti vplačano kupnino preko TRR, najkasneje 30 dneh po prejemu artiklov. Gotovinskih vračil ne izvajamo.

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira prodajalca, ki bo zagotovil ažurno informacijo. Garancija velja le za “skrite” napake, ki nastanejo brez vpliva uporabnika. Garancija ne velja, če prodajalec ugotovi, da je prišlo do mehanske poškodbe zaradi nepravilnega shranjevanja in/ali vzdrževanja nakita, pri modnih ura pa garancija prav tako ne velja, če je izdelek prišel v stik s tekočino. Izdelek se zamenja z novim v primeru, da servis oz. popravilo ni mogoče.

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Pravica do odstopa od pogodbe

V skladu z zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) lahko stranka v 15-ih dneh od prevzema izdelka podjetju sporoči, na email, telefon da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je povratna poštnina vračila blaga. Blago mora potrošnik vrniti prodajalcu najkasneje v 30 dneh po sporočilu o odstopu. Priporočamo, da nas pred vračilom obvestite na elektronski naslov ali nas pokličite na telefonsko številko, da se dogovorimo o najboljšem načinu vračila. Kupec, ki od pogodbe ali naročila odstopi, mora blago vrniti nepoškodovano v originalni embalaži in v nespremenjeni količini. V primeru, da je ugotovljeno, da je nastala fizična poškodba na blagu, da se količina ne ujema je kupec dolžan poravnati nastalo škodo. Odstop od pogodbe ne pride v poštev v naslednjih primerih: če je blago poškodovano, umazano ali pa so vidni sledovi uporabe (fizične poškodbe, stik s tekočino), prav tako pa se vrednost blaga zniža zaradi poškodovane ali uničene embalaže. Vsako embalažo je mogoče lepo odpreti, tako da ni vidnih posledic odprtja. Za poškodovano embalažo (raztrgana embalaža, neprimerno zapakiran paket) lahko trgovec zaračuna odškodnino do višine 20% vrednosti blaga. Trgovec bo vsak vrnjen paket, vsebino in izdelek poslikal s fotoaparatom kot morebitno dokazilo o nastali škodi.

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska in SMS sporočila bodo jasno in nedvoumno označena kot oglasna sporočila, pošiljatelj bo jasno razviden, akcije promocije in druge tržne tehnike bodo ustrezno označene. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih. Jasno bo predstavljena možnost in način odjave od prejemanja oglasnih sporočil, željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

E-novice

Uporabnik se strinja, da ga ob prijavi na e-novičke občasno obveščamo o novostih na strani, novosti v ponudbi in promocijskih akcijah. Ponudbnik se obvezuje, da e-naslova uporabnika ne bo na noben način zlorabil ali posredoval tretji osebi. Uporabnik se lahko kadarkoli odjavi od prejemanja novic.